Haalbrugskensweg 3

6171 JA Stein

046-4331212

Bij spoed toets 1

Spreekuren

Spreekuren

De praktijk is op werkdagen geopend van 8.00 uur tot 13.00 uur en van 15.00 tot 17.00 uur. Het spreekuur is bij een van de dokters aan de Haalbrugkensweg 3 in Stein.

 

De praktijk is voor spoedgevallen de hele dag bereikbaar. Ook tussen 13.00 en 15.00 uur wanneer de praktijk gesloten is. Tel 046-4331212 (toets 1 bij spoed)

 

Spreekuren zijn dagelijks in principe van 8.30 tot 12.30 uur, en regelmatig ‘s middags van 15.00 tot 16.30 uur. Afspraken voor het spreekuur kunt u telefonisch maken tussen 8.30 en 10.00 uur of tussen 16.00 en 17.00 uur.

Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt. Tekst volgt.

Indien u door ziekte niet in staat bent het spreekuur te bezoeken kunt u een visite aanvragen, in de regel vóór 10.00 uur.

Na 17.00 uur en tijdens de weekenden en feestdagen kunt u, uitsluitend voor spoedgevallen, die niet kunnen wachten tot de volgende dag, terecht op de Huisartsendienst Westelijke Mijnstreek  Zuyderland Medisch Centrum te Sittard.
.
Tel: 046-4009925

Het komt regelmatig voor dat patiënten een afspraak maken om vervolgens niet op het spreekuur te verschijnen. Hiermee gaat onnodig spreekuurtijd verloren. Deze verloren tijd gaat met name ten koste van andere patiënten, die ook graag een afspraak willen maken.
 
Als u de afspraak niet door kunt laten gaan, vragen wij u (het liefst 24 uur) van tevoren de afspraak af te zeggen door te bellen naar 046-4331212. Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden.
 
Afhankelijk van het tijdstip van de gemaakte afspraak is het ook denkbaar, dat het niet tijdig lukt tevoren deze afspraak bij de assistente af te zeggen. Echter, wij gaan ervan uit, dat als de afspraak ineens niet kan doorgaan, u zo snel mogelijk de assistente hiervan op de hoogte probeert te stellen. Ook achteraf horen wij dit graag. Dan kunnen we wellicht direct een andere afspraak maken of u misschien op een andere manier helpen..
 
Wat gebeurt er wanneer u niet (tijdig) afzegt?
 
Patiënten die zonder opgaaf van reden voor de tweede keer NIET verschijnen op een afspraak (ongeacht of dat een afspraak is bij de huisarts, de praktijkondersteuner of bij de assistente) zullen hiervoor een rekening ontvangen van € 25,-.  Let op: dit bedrag wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
 
Patiënten die zonder opgaaf van reden vaker wegblijven, duperen de praktijk en andere patiënten. Er is tijd voor u gereserveerd, die dan ‘open valt’ en een andere patiënt had graag op dat tijdstip willen komen !
 
Gezien het feit, dat dit niet meer incidenteel gebeurt, maar te regelmatig, hebben wij ons genoodzaakt gezien, conform landelijke richtlijnen (LHV, Landelijke Huisartsenvereniging) deze regel in te voeren.

Translate »

Herhaalrecept Bestellen

Verwijderen

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Call Now Button Ga naar de inhoud